Kehonhuolto

Löydät parhaat tunnit itsellesi tutustumalla seuraaviin tuntikuvauksiin ja kokeilemalla rohkeasti eri tunteja sekä ohjaajia. Jokaisella ohjaajalla on oma kosketuksensa tunnin kulkuun, ja persoonaakin varmasti löytyy. Kuvauksista löydät pohjan sille, mitä tunnilta voit odottaa.

 


Shindo

Shindo on kehotyöskentelymenetelmä, johon kuuluu rentouttavia venytyksiä ja hoitoja. Laji perustuu kuuteen perusvenytykseen ja niiden variaatioihin. Shindo auttaa oman keskilinjan löytämisessä ja opettaa kuuntelemaan kehoa. Shindo-tunnilla ikään kuin istahdetaan oman kehon ääreen kysymään, mitä sille kuuluu. Tunneista erityisiä tekee se, että ohjaaja tulee tukemaan liikkeitä ja auttaa venyttelijää löytämään omalle kehotyypilleen sopivimman tavan venytellä.

Laji sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

Ohjaaja: Laura

Ilmoittaudu tunnille

Pilates

Pilates on kokonaisvaltainen kehonhallintamenetelmä, joka vahvistaa sekä selkärankaa tukevia lihaksia että keskivartalon syviä lihaksia. Pilates kehittää kehonhallintaa ja koordinaatiota sekä parantaa ryhtiä. Keskeisiä asioita pilateksessä ovat kehon hallinta, keskittyminen, keskustan käyttö, hengitys, liikkeiden tarkkuus ja jatkumo, eli liikkeiden virtaus.

Ohjaaja: Hanna

Ilmoittaudu tunnille

Foamrollaus + syvävenyttely

Rullalla hieromalla ja paineistamalla aktivoidaan pintaverenkiertoa, puretaan kertyneitä lihasjumeja ja avataan lihaskalvoja. Rulla herättelee lihaksia syvävenyttelyä varten, jolloin pääset syvemmälle asanaan. Tunti vaikuttaa kuin hieronta!

Ohjaaja: Mirka

Ilmoittaudu tunnille

Toiminnallinen treeni + kehonhuolto

Tunnilla käydään kaikki kehon päälihasryhmät läpi kehon painoa hyväksikäyttäen. Tunti koostuu erilaisista liikeyhdistelmistä, jotka vahvistavat ja kiinteyttävät lihaksistoa sekä parantavat kestävyyttä, liikkuvuutta ja ketteryyttä

Tunnilla on useita vaihtoehtoja liikkeille, joista voit valita sopivan – oman kuntosi mukaan. Tunti sisältää intensiivisen osuuden, jolla tehdään sykkeen nostoja erilaisilla liikepattereilla sekä enemmän keskivartaloon ja tukilihaksistoon keskittyvän osuuden. Tunti sopii myös erittäin hyvin, jos tavoitteenasi on kiinteytyä. Lopuksi jäähdyttely/rentoutus.

Ohjaaja: Mirka

Ilmoittaudu tunnille